amlak emertat

خرید زمین در مهرآباد و قیمت فروش زمین در مهرآباد

مهرآباد، منطقه ‌ای واقع در حومه شهر، به تازگی به عنوان مقصدی پرطرفدار برای خرید زمین در ایران شناخته شده است. با ترکیب دسترسی آسان به خدمات شهری و طبیعت زیبا، این منطقه به یک گزینه جذاب برای سرمایه ‌گذاری در املاک تبدیل شده است. زمین ‌های مهرآباد به دلیل چشم ‌اندازهای دیدنی، آرامش فراوان و ارزش رشد سریع در بازار ملک، توجه فراوانی را به خود جلب کرده ‌اند. با افزایش تقاضا برای خرید زمین در مهرآباد، این بازار به یک فرصت استثنایی برای افرادی تبدیل شده که به دنبال سرمایه‌ گذاری در املاک با ارزش افزوده هستند. در ادامه با املاک امرتات که سال ها است در زمینه فروش زمین در مهرآباد و سایر مناطق حومه تهران فعالیت می کند؛ همراه باشید تا به اطلاعات جامعی در این زمینه دست پیدا کنید.

منطقه جغرافیایی مهرآباد برای خرید زمین

مهرآباد در منطقه 9 در سمت جنوب غربی تهران واقع شده است. این منطقه دارای 2 ناحیه شهری و 8 محله مختلف است که همگی در محدوده شهریِ کلان شهر تهران قرار دارند. منطقه مهرآباد از سمت شمال به خیابان آزادی و جاده مخصوص منتهی به استان البرز، از سمت جنوب به بزرگراه فتح و 45 متری زرند محدود شده است. همچنین در سمت شرق این منطقه نیز خیابان شهیدان و خیابان سادات واقع شده است و از سمت غرب به منطقه 5 تهران راه دارد.

منطقه مهرآباد 20 بوستان دارد و مساحت فضای سبز آن به 67 هکتار می رسد. همچنین بزرگراه آیت الله سعیدی در این منطقه، یکی از بزرگراه های ارتباطی و مهم در کلان شهر تهران است. با توجه به موارد گفته شده، افراد زیادی خرید زمین در مهرآباد و سرمایه گذاری در آن را اولویت خود قرار می دهند. برخی افراد نیز خرید ویلا در مهرآباد را به خرید ملک ترجیح می دهند و از این طریق به سوددهی می رسند.

خانه ویلایی
خانه ویلایی

مزایای خرید زمین در مهرآباد

اگر به دنبال سرمایه گذاری در ملک هستید، باید ابتدا مناطق در حال پیشرفت را شناسایی کرده و سپس برای خرید زمین یا خانه اقدام نمایید. مهرآباد یکی از قدیمی ترین محله ها در استان تهران است. این منطقه به علت وجود فرودگاه مهرآباد، از امکانات نسبتاً خوبی برخوردار است. به همین دلیل اگر به دنبال سرمایه گذاری سود ده هستید، خرید زمین در مهرآباد را به شما توصیه می کنیم.

  • امکانات رفاهی و درمانی

این منطقه واقع در میان اتوبان فتح و خیابان 45 متری قرار دارد. منطقه مهرآباد از لحاظ دسترسی به سازمان حمل و نقل عمومی، مراکز درمانی، مراکز آموزشی و مراکز تفریحی بسیار خوب است. به طوری که 15 مرکز درمانی به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما هستند.

  • دسترسی مناسب

همچنین رفت و آمد با وسایل نقیله عمومی در این منطقه سریع و بدون اتلاف وقت انجام می شود. با وجود ایستگاه قطار شهری در این منطقه، شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز، به هر منطقه ای از تهران بزرگ که مدنظر داشتید، بروید. علاوه بر مترو می توانید از اتوبوس برای جابه جایی بین نقاط مختلف محله مهرآباد و سایر نقاط تهران استفاده کنید.

  • امنیت بالا و نبود طرح ترافیک

از مزیت های بسیار مهم خرید و فروش زمین در مهرآباد، نبود آن در محدود طرح ترافیک است؛ بنابراین در همه روزهای هفته می توانید از ماشین شخصی خود برای رفت و آمد در این منطقه استفاده کنید. امنیت نیز، یکی از فاکتورهای مهم برای خرید زمین در هر منطقه ای هست. منطقه مهرآباد به علت وجود مراکز هواپیمایی و نظامی از امنیت بسیار خوبی برخوردار است.

با توجه به موارد گفته شده، می توان فهمید که چرا بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری در املاک در مهرآباد اقدام می کنند. حال شما نیز اگر قصد خرید ملک دارید، بهتر است همین الان با کارشناسان املاک امرتات که سال ها است در زمینه خرید و فروش زمین در مهرآباد فعالیت می کند؛ تماس بگیرید یا از فایل های داخل سایت مراجعه نمایید.

انواع زمین در مهرآباد

همانطور که ذکر شد، مهرآباد از قدیمی‌ ترین محله های تهران است. قدمت بسیاری از خانه ها در این منطقه به 50 سال هم می رسد؛ بنابراین خرید زمین در مهرآباد برای سرمایه گذاری و ساخت مجدد بسیار مناسب است. علاوه بر این، مهرآباد دارای انواع زمین با پروانه کشاورزی، صنعتی و مسکونی نیز می باشد که با توجه به نیاز و بودجه ای که دارید، می توانید برای خرید آن اقدام کنید.

یک خیابان با نمای رنگی

خرید زمین در مهرآباد برای سرمایه گذاری

همانطور که می دانید، خرید زمین در مهرآباد و سرمایه گذاری در بخش املاک و زمین، بسیار سودآور و پربازده است. قبلا نیز ذکر شد که محله مهرآباد از جمله نقاط مهم برای سرمایه گذاری در ملک است؛ زیرا علاوه بر قرار گرفتن برج آزادی و بزرگراه های مهم، دارای بخش های مهم صنعتی نیز هست.

کارخانه شیرپاک، کارخانه پارسی کولا، کارخانه آتاکو، کارخانه پارس قوطی، کارخانه پلاسکو کار و چندین مورد از کارخانه جات صنعتی دیگر در این منطقه واقع شده است. علاوه بر این وجود مراکز نظامی و هواپیمایی در این منطقه به ارزش آن می افزاید. شهرک سازی و وجود محله های شناخته شده در این منطقه از کلان شهر تهران، از دیگر عواملی است که فرصت سرمایه گذاری و خرید زمین در مهرآباد را جذاب تر می کند.

اجاره روزانه ویلا در مهرآباد با بهترین قیمت

به عنوان مثال شهرک توحید، شهرک ولی امر، شهرک فرهنگیان و شهرک صابرین از معروف ترین شهرک های ساخته شده در منطقه مهرآباد است که برای سرمایه گذاری بسیار مناسب می باشد. علاوه بر این خرید زمین در محله های معروف منطقه 9 نیز می تواند بسیار پربازده باشد. از مهم ترین مزایای خرید زمین در منطقه مهرآباد این است که با هر بودجه ای می توانید در این محله ها اقدام به خرید زمین، آپارتمان و خانه کنید.

قیمت فروش زمین در مهرآباد

حال که با این منطقه و امکانات موجود در آن آشنا شدید، باید از حدود قیمت ها در این منطقه آگاهی پیدا کنید؛ تا با درنظر گرفتن بودجه اقتصادی خود بتوانید بهترین زمین را در این منطقه برای خود خریداری کنید. منطقه مهرآباد نیز همانند تمامی مناطق موجود در کشور با توجه به امکانات هر محله، دارای قیمت های متفاوتی است.

عبور هواپیما از محدوده شهری
گذر هواپیما از آسمان شهر

گران ترین محله در منطقه مهرآباد تهران، محله استاد معین و دکتر هوشیار است. این مناطق از نظر موقعیت، نزدیک به مراکزی مثل شهربازی معین، اداره کل مخابرات منطقه 6 شهید فرد اسدی، نسکو کافه و بادی اسپینر قرار دارد. همچنین نزدیک بودن آن به ایستگاه مترو استاد معین سبب افزایش قیمت زمین های این محله شده است. در سال 1401 قیمت زمین در این محله تا متری 7 میلیون تومان نیز رسیده است.

ارزان ترین محله در این منطقه برای خرید زمین در مهرآباد، محله شهید دستغیب است. این محله نیز  همانند سایر محله های این منطقه دارای امکانات رفاهی و مناطق تفریحی است، اما به علت دور بودن از ایستگاه مترو، همچنین آلودگی صوتی بیشتر به دلیل تردد رفت و آمد هواپیماها به دلیل وجود فرودگاه مهرآباد، دارای قیمت پایین تری نسبت به سایر نقاط است. در سال 1401 می توانید در محله دستغیب، زمین را با قیمت متری 4 میلیون تومان خریداری کنید.

با وجود این ساکنین این منطقه با همراهی شهرداری اقدامات زیادی در زیباسازی این منطقه انجام داده اند. حتما درباره کوچه های رنگی در محله دستغیب تهران چیزهایی شنیده اید. کوچه شهید خسرو قدیابی از زیباترین و معروف ترین کوچه های تهران است که در محله دستغیب قرار دارد.

این کوچه با داشتن تم های رنگی شاد و جذاب، سبب ایجاد فضایی مفرح و دل انگیز شده که سالانه افراد زیادی را برای بازدید و عکاسی به این منطقه می کشاند.

سخن پایانی

حال که به اطلاعات کاملی درباره منطقه مهرآباد دست پیدا کردید؛ می توانید برای خرید زمین در مهرآباد از طریق همین سایت اقدام نمایید. املاک امرتات سال ها است در زمینه فروش زمین در مهرآباد و سایر مناطق همچون پردیس، رودهن، دماوند و … مشغول به کار است. املاک امرتات علاوه بر فروش زمین، فایل هایی برای فروش و اجاره سالانه و روزانه ویلا در مناطق مختلف نیز دارد که می توانید از آن ها دیدن کرده و با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید. 

املاک امرتات

سوالات متداول

  • آیا بازار ملک در مهرآباد پایدار است؟

بله، با توجه به تقاضای زیاد برای ملک در این منطقه و توسعه زیرساخت‌ ها، بازار ملک در مهرآباد به نظر می‌ رسد که در حال پایدار شدن است و این امکان را فراهم کرده است که سرمایه‌گذاران به سوددهی خوبی دست یابند.

  • آیا مهرآباد یک منطقه مناسب برای سرمایه‌گذاری در زمین است؟

بله، مهرآباد به عنوان یک منطقه آرام و با دسترسی آسان به خدمات شهری، به سرمایه‌گذاران علاقمند به خرید زمین یک فرصت مناسب فراهم کرده است. با رشد سریع ارزش ملک در این منطقه و زیبایی‌ های طبیعی آن، سرمایه‌ گذاران می‌ توانند به سوددهی مناسبی دست یابند.

پیوستن به گفتگو

5/5 (1 دیدگاه)

مقایسه املاک

مقایسه