amlak emertat

اجاره روزانه ویلا در دماوند ، اجاره ویلا در دماوند با بهترین قیمت

اجاره روزانه ویلا در دماوند

موردی یافت نشد.

برای بسیاری از ساکنان تهران، دور شدن از شلوغی و آلودگی هوا، گاهی به یک نیاز مبرم تبدیل می شود. به همین دلیل دماوند یکی از مقصدهای جذاب برای تعطیلات آخر هفته، برای ساکنان تهران به حساب می آید. برخی از پایتخت نشینان، ترجیح می دهند، به جای اجاره خانه مبله در تهران، ویلا در دماوند اجاره کنند. هوای خوب و فاصله کم با تهران، مزیت اجاره روزانه ویلا در دماوند بوده که به یکی از تفریحات رایج پایتخت نشینان برای تعطیلات آخر هفته تبدیل شده است.

معرفی دماوند

دماوند کجاست؟ منطقه دماوند در فاصله 70 کیلومتری در شمال شرقی تهران واقع شده است و یکی از مقاصد طبیعت گردی ایران به حساب می آید. منطقه دماوند با برخورداری از مسیرهای کوهنوردی متنوع، جذابیت زیادی برای طبیعت ‌دوستان و کوهنوردان دارد. آبشارها، مراتع سرسبز، و روستاهای سنتی نیز بخشی از زیبایی‌ های این منطقه هستند. علاوه بر طبیعت فوق ‌العاده، وجود آثار تاریخی و فرهنگی در اطراف دماوند نیز بر جذابیت آن افزوده است. همچنین، این منطقه از لحاظ فرهنگی نیز یک جاذبه منحصر به فرد در ایران محسوب می ‌شود. به همین دلیل، بسیاری از افراد برای اجاره ویلا روزانه در دماوند، اقدام می کنند.

برای اطلاع از قیمت اجاره ویلا همین الان تماس بگیرید.

09121245112

ویلای دو طبقه با بالکن برای اجاره روزانه ویلا در دماوند
اجاره ویلای لوکس

مناطق دیدنی دماوند کجاست؟

منطقه دماوند در نزدیکی تهران دارای جاهای دیدنی فراوانی است. برخی از جاهای دیدنی در این منطقه عبارتند از:

  • کوه دماوند
  •  آبشار نوارک
  •  روستاهای سنتی
  • آبگرم لار
  • پیست آبعلی
  • دریاچه تار
  • غار رودافشان
  • روستای مشا
  • آبشار آینه رود
  • آبشار و چشمه تیزآب
  •  موزه و باغ گل دماوند
  • و …

این مکان ها، تنها چند نمونه از جاهای دیدنی در منطقه دماوند هستند و این منطقه با طبیعت خیره‌کننده و میراث فرهنگی بسیار دیگر نیز شناخته می‌شود.

مزایای اجاره روزانه ویلا در دماوند

یکی از نکات مثبت اجاره روزانه ویلا در دماوند، شرایط آب و هوایی مناسب این منطقه است. به همین دلیل با سفر به این شهر در هر فصلی، می توانید یک تعطیلات خاطره انگیز برای خود و عزیزانتان ثبت کنید. از همین رو اقامتگاه های مختلفی در این منطقه وجود دارد که برای اجاره روزانه و حتی اجاره سالانه ویلا در دماوند مناسب هستند.

ویلاهای دماوند دارای امکانات متنوعی هستند. بر اساس بودجه هر فرد و نیاز هر خانواده، می توانید در دماوند ویلا اجاره کنید. در دماوند، ویلاهای ساده و کوچک با امکانات متوسط و همچنین ویلاهای بزرگ استخردار با امکاناتی مانند باغ و …. ​​موجود است. برای اجاره ویلا، ابتدا تعداد مهمانان را در نظر بگیرید و سپس با توجه به امکانات مورد نیاز، ویلا اجاره کنید.

شاید تصمیم گرفتید که به یک سفر خانوادگی بروید و یک ویلای استخردار در دماوند اجاره کنید. همچنین ممکن است بخواهید یک ویلای ارزان قیمت در دماوند برای سفر دانشجویی اجاره کنید. پس برای تمام افراد با توجه به بودجه هر فرد ویلای دلخواه وجود دارد.

خوشبختانه از طریق املاک امرتات می توانید هر ویلایی که مدنظر دارید، در حومه تهران اجاره یا خریداری کنید.

قیمت های جدید خرید ویلا در رودهن همراه با فایل های جدید

ویلای لوکس با سقف شیروانی و نمای قهوه ای
اجاره ویلاهای مدرن

بهترین زمان سفر به دماوند

بهترین زمان برای سفر به دماوند، تابستان است. این فصل ​آب و هوای مناسب برای تفریح و شنا دارد. در این موقع از سال، اجاره روزانه ویلا استخردار در دماوند سر به فلک می کشد. استخرهای داخل ویلاها، تماشای شقایق، غارنوردی و پیاده روی در دامنه دماوند از فعالیت های رایج در فصل بهار و تابستان است.

اگر به دنبال اجاره ویلای ارزان قیمت در دماوند هستید، می توانید به ویلاهای معمولی این شهر مراجعه کنید. ویلاهای معمولی در دماوند در مقابل امکانات و تجهیزاتی که دارند، از قیمت های مناسبی برخوردارند، که با بودجه کم می توانید آن را اجاره کنید.

نکات مهم هنگام اجاره روزانه ویلا

حال که با جذابیت های دماوند آشنا شدید و قصد اجاره روزانه ویلا در دماوند را دارید، بهتر است به برخی از نکات توجه کنید.

  • زمان مسافرت

فراموش نکنید که بسیاری از شهروندان، در تعطیلات و بازه های زمانی مناسب به دنبال سفر و ماجراجویی هستند، بنابراین در ایام اوج سفر مانند تعطیلات نوروزی با توجه به افزایش تقاضا برای اجاره ویلا، قیمت ها در مقاصد گردشگری پرطرفدار نیز افزایش می یابد.

  • امنیت ویلا

به دلیل محبوبیت اجاره ویلا در بین مردم، ساخت ویلا در سال های اخیر افزایش یافته است. بنابراین قبل از اقامت در ویلا یا سوئیت موردنظر خود، تا حد امکان از امنیت، دسترسی کامل به آب گرم، برق و دیگر امکانات اطمینان حاصل کنید.

  • همراه داشتن تجهیزات لازم

یکی از مهم ترین عواملی که در اجاره روزانه ویلا در دماوند باید به آن توجه داشته باشید، همراه داشتن لوازم مورد نیاز سفر و اقامت می باشد. در ضمن این مورد با توجه به موقعیت مکانی و نوع ویلایی که قصد اجاره آن را دارید، متفاوت است.

اجاره ویلاهای مدرن دوبلکس و استخردار
اقامت در ویلاهای استخردار دوبلکس

 

  • از املاکی های مطمئن اقدام کنید

مهم نیست که برای اجاره ویلا کارگزار یا آشنا ندارید، اما مهم این است که از طریق مشاورین املاکی که قابل اعتماد هستند به دنبال ویلا بگردید. در حال حاضر به غیر از مغازه های املاک محلی، وب سایت های زیادی در این راستا فعال هستند، اما قبل از استفاده از وب سایت ها، حتما از اعتبار آنها اطمینان حاصل کنید.

  • امکانات ویلا یا سوئیت

با توجه به تنوع بالای سوئیت ها و ویلاهایی که در مناطق توریستی پرطرفدار ساخته می شوند، گردشگران انتخاب های زیادی دارند. از ویلاهای لوکس چند طبقه گرفته، تا سوئیت هایی که دارای امکانات تفریحی متنوعی مانند استخر و میز بیلیارد هستند. در این صورت بودجه سفر شما نقش اصلی را در انتخاب ویلا ایفا می کند.

  • بهداشت را در اولویت قرار بدهید

با شیوع همه گیری بیماری کرونا، رعایت مسائل بهداشتی بیش از هر چیز دیگری اهمیت پیدا کرده است. پیشنهاد می شود تمیزی ویلا به خصوص سرویس بهداشتی و تخت و آشپزخانه را از صاحب خانه یا واسطه ها جویا شوید و در صورت امکان از صاحب ملک تصاویر به روز درخواست کنید.

 

انواع ویلا در منطقه ای سرسبز در نزدیکی کوه
ویلا در منطقه خوش آب و هوا

اصول اجاره ویلا در دماوند

با توجه به اینکه ویلاها و سوئیت های دماوند با تمامی امکانات رفاهی و اثاثیه در اختیار شما قرار می گیرند، برای دریافت ویلای مورد نظر باید حداقل یک مدرک شناسایی مانند کارت ملی به صاحب ویلا ارائه دهید. پس از تخلیه ویلا، در صورت عدم آسیب به ویلا و وسایل آن، مدرک شناسایی خود را پس می گیرید.

این موضوع امری دو طرفه است، یعنی برای تضمین امنیت ویلا هم می توانید از صاحب ویلا چیزی بخواهید. اینجاست که یک بنگاه املاک قابل اعتماد، در اجاره روزانه ویلا در دماوند به شما کمک می کند؛ زیرا نیازی به ملاقات شخصی با صاحب ویلا ندارید و امنیت ویلا از پیش تعیین شده و تضمین شده است.

هر سفر برنامه ریزی شده ای، ممکن است به دلیل رویدادهای پیش بینی نشده لغو شود. قوانین مختلفی برای کنسل کردن رزرو ویلا در دماوند بسته به نوع ویلا و اقامتگاهی که در آن رزرو کرده اید، وجود دارد. اما لازم به ذکر است که در تمامی موارد برای لغو رزرو، جریمه ای در نظر گرفته می شود. بسته به زمان اعلام کنسلی سفر، میزان جریمه متفاوت خواهد بود.

بهترین محله دماوند برای اجاره ویلا

بهترین منطقه دماوند با توجه به شرایط هر فرد می تواند متفاوت باشد. اما به صورت کلی، یکی از مناسب ترین مناطق با توجه به قیمت و موقعیت مکانی، هومند خسران و دشت نگین است که دقیقا روبروی آینه ورزان و پایین دست اتوبان قرار دارد و قیمت بسیار کمتری نسبت به آینه ورزان دارد و همچنین زمین مسطح و همواری دارد.

کوی پزشکان و جابان یکی دیگر از مناطقی است که هوای خوب و باغ های زیبا دارد، اما فاصله آن با تهران از هومند خسران و دشت نگین بیشتر است. روح افزا و آینه ورزان را به افرادی که ویلاهای لوکس دوست دارند پیشنهاد می کنیم. همچنین گیلاوند را به عنوان بهترین مکان برای افرادی که محیط شهری را دوست دارند، معرفی می کنیم.

ویلای چند طبقه در نزدیکی کوه
ویلای چند طبقه واقع در کوهپایه

قیمت اجاره روزانه ویلا در دماوند

قیمت اجاره ویلا در دماوند بسته به امکاناتی که دارد، متفاوت است. نوع ویلا، متراژ و امکاناتی مانند استخر، نما، بازسازی، دسترسی و … از عوامل موثر بر قیمت و نحوه اجاره ویلا می باشد. همچنین یکی دیگر از عواملی که می تواند میزان اجاره ویلا در دماوند را تغییر دهد؛ تعداد افرادی است که قرار است در ویلا اقامت کنند.

برای دریافت قیمت اجاره روزانه ویلا در دماوند و امکانات متنوع ویلاها از تحقیق اینترنتی غافل نشوید. اگر می خواهید مدت طولانی تری در دماوند بمانید می توانید، سوئیت ارزان قیمت به صورت ماهانه در دماوند اجاره کنید. در هر صورت اجاره ویلا در دماوند به صورت ماهانه هزینه کمتری نسبت به اقامت در هر شب دارد.

سخن پایانی

اگر قصد سفر به دماوند را دارید و به دنبال اجاره روزانه ویلا در دماوند هستید؛ می توانید از سایت املاک امرتات فایل های موجود را تماشا کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه که سال ها است در زمینه اجاره یا خرید ویلا در دماوند و سایر شهرها فعالیت می کنند؛ تماس حاصل نمایید.

املاک امرتات

سوالات متداول

  • چرا باید به دماوند سفر کنیم؟

این شهر به دلیل آب و هوای خوبی که دارد و در نزدیکی تهران واقع شده است؛ یکی از مقاصد گردشگری برای تعطیلات و آخر هفته ها به حساب می آید. علاوه بر آب و هوای خوب، این منطقه دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری است که به جذابیت آن می افزاید.

  • قیمت اجاره روزانه ویلا در دماوند چقدر است؟

قیمت اجاره ویلا در دماوند به صورت روزانه با توجه به شرایط ویلا، امکانات آن، تعداد افراد، موقعیت مکانی و … تعیین می شود. به همین دلیل برای اطلاع از قیمت ها باید تماس بگیرید.

0/5 (0 دیدگاه)

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه