amlak emertat

خرید زمین در دماوند، بهترین قیمت فروش زمین در دماوند

شهر دماوند کجاست؟ دماوند که در جنوب غربی تهران واقع شده، طبیعت بکر و جذابیت های فراوانی برای خرید زمین ارائه می ‌دهد. آب و هوای خنک و پاکیزه، چشم ‌اندازهای فوق ‌العاده از قله‌ های برفی، و زیبایی‌ های گیاهی منحصر به فرد، این منطقه را به مقصدی محبوب برای سرمایه‌گذاری در زمین ‌های کشاورزی یا تفریحی تبدیل کرده است. با خرید زمین در دماوند، فرصتی فراهم می‌ شود تا راهی به لحظاتی آرام و استثنایی در آغوش طبیعت پیدا کرده و از فرصت‌ های منحصر به فرد این منطقه بهره‌ مند شوید. در ادامه شما را با این منطقه و شرایط خرید ملک در آن آشنا خواهیم کرد. بنابراین تا پایان این مقاله با املاک امرتات که سال ها است در زمینه فروش زمین در دماوند و سایر شهرک های تهران فعالیت می کند، همراه باشید.

همان طور که می دانید سرمایه گذاری انواع مختلفی دارد؛ وقتی نام افزایش سرمایه به گوشمان می رسد ممکن است به فکر طلا یا ارز باشیم، اما در این میان بهترین سرمایه گذاری که در بلند مدت بتواند به ما سود دهد، خرید زمین در دماوند است. در حال حاضر زمین های زیادی در دماوند ساخته شده اند، که برای خرید و فروش قیمت های مناسبی دارند. تا به حال فکر کرده اید کدامیک از انواع زمین ها را بخرید؟ آیا دماوند از نظر جغرافیایی برای خرید زمین مناسب است؟ قیمت خرید و فروش در این مناطق به چه صورت می باشد؟

کوه و ساخت خانه های مسکونی در کوهپایه آن
مناطق مسکونی در نزدیکی کوه

مزایای خرید زمین در دماوند

جالب است بدانید که دماوند، زمین های مرغوب و مناسبی برای سرمایه گذاری دارد. برای کسانی که ساکن تهران یا حومه دماوند هستند و دوست دارند، تعطیلات خود را، در یک مکان نزدیک و به دور از هیاهوی شهری بگذارنند، می توانند اقدام به خرید زمین های دماوند کنند.

اگر قصد سرمایه گذاری در املاک دماوند را دارید؛ می توانید مناطق مختلف آن را در نظر داشته باشید. مثلا در منطقه گیلاوند معمولا آپارتمان و ویلاهای مختلفی ساخته شده است و زمین های خالی به ندرت پیدا می شود. این زمین ها نیز معمولا در حومه دماوند مستقر شده اند.

یکی دیگر از مزیت های خرید و فروش زمین در دماوند این است که زمین برای انواع بودجه ها وجود دارد. اگر دوست دارید در مناطق گران و خوش آب و هوا زمین داشته باشید، مناطق سربندان و گیلاوند انتخاب های بهتری هستند؛ اما اگر بودجه کمتری دارید می توانید در حومه های این منطقه ها اقدام به خرید کنید.

 

خرید زمین در دماوند برای سرمایه گذاری

همان طور که گفته شد زمین های دماوند بهترین گزینه برای سرمایه گذاری کردن هستند. آب و هوای منطقه دماوند فوق العاده است. این شهر آب و هوای بارانی و برفی را در طول سال تجربه می کند. در چندین سال اخیر ملک های متفاوتی در زمین های دماوند ساخته شده است. اکثر این زمین ها همراه با سند معامله می شوند؛ اگر زمینی بدون سند بود بهتر است که درباره آن بیشتر تحقیق کنید.

امنیت در دماوند تقریبا بالا است. معمولا افراد این محله ها مذهبی هستند و دزدی صورت نمی گیرد. بیشترین آمار دزدی از سمت افراد غیر بومی می باشد. اکثر کسانی که در شهرستان دماوند زندگی می کنند، بومی این منطقه هستند. به همین دلیل خرید زمین در دماوند پایین است. با این حال در چند سال اخیر، شاهد رشد قیمت ملک در منطقه های مختلف دماوند هستیم.

در کنار تمامی موارد گفته شده باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که آب و هوای دماوند، چهار فصل است. بهارهای بارانی و خنک در کنار تابستان های گرم از خصوصیات این شهرستان است. پاییزهای دلنشین و زمستان های برفی و کولاکی از دیگر ویژگی های دماوند می باشد. با موارد گفته شده در بالا شما می توانید تصمیم بگیرید که در کجای دماوند سرمایه گذاری کنید می توانید سود بلند مدتی داشته باشید.

نمای شهردماوند از بالا به همراه خانه های مسکونی
خانه های مسکونی شهر از بالا

انواع زمین در دماوند

در دماوند زمین های مختلفی برای خرید وجود دارند. بسته به کاربرد آنها، قیمت متقاوتی نیز دارند. بعضی از افراد به دنبال زمین هایی هستند که بزرگ باشد. معمولا این زمین ها به صورت باغ است. اگر بودجه کافی ندارید و به دنبال زمین هایی هستید که یک خانه یا آپارتمان در آن ها بسازید، می توانید زمین های کوچک تر را انتخاب کنید. بعضی از زمین ها از قبل ساخته شده اند و شما می توانید به صورت آماده ویلا یا آپارتمان را خریداری کنید. شما می توانید با مشورت از متخصصین اطلاعات بیشتری را درباره زمین ها و حتی خرید و فروش ویلا در دماوند به دست بیاورید.

 

منطقه جغرافیایی دماوند برای خرید زمین

عوامل مختلفی روی قیمت فروش زمین در دماوند می تواند اثر بگذارد. یکی از آن ها شامل منطقه جغرافیایی است. بارها پیش آمده که سرمایه گذاران فقط به قیمت ملک و زمین توجه کرده اند و به موقعیت مکانی توجه چندانی نداشته اند. دماوند منطقه های مختلفی برای فروش دارد. مثلا هومند و سفید کمر زمین های بسیار ارزانی دارد. ولی اکثر خریداران بعدها با پشیمانی رو به رو شده اند. دسترسی نداشتن زمین ها به آب و برق از جمله مهمترین دلایلی است که این زمین ها برای سرمایه گذاری مناسب نیستند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مطالعه مقاله 6 راهکار طلایی برای افزایش سودآوری در بازار املاک بپردازید.

اگر زمین هایی می خواهید که در مرکز شهر واقع شده باشد و امکانات خوبی در اطرافتان باشد، روی زمین های گیلاوند و جابان سرمایه گذاری کنید. علاوه بر موقعیت مکانی باید آب و هوای این مناطق را در نظر بگیرید. دماوند به طور کلی یک شهرستانی است که تابستان ها خنک و زمستان های سرد و برفی دارد. به همین دلیل هنگام خرید زمین در دماوند باید این موارد را در نظر داشته باشید. آب و هوا و موقعیت جغرافیایی دماوند روی قیمت زمین های آن نیز بسیار تاثیر می گذارد.

شهر دماوند و بافت مسکونی آن
بافت مسکونی دماوند

قیمت فروش زمین در دماوند

فروش زمین در دماوند به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ این که زمین در کجا واقع شده و شرایط آب و هوایی چگونه است روی قیمت زمین اثر دارد. شهرهایی مانند گیلاوند یا جابان، گرانتر هستند. در نتیجه نمی توان یک عدد ثابت برای آن ها در نظر گرفت.

حال که تا پایان مقاله با ما همراه بودید، بهتر است بدانید که دماوند دارای مسکن مهر بوده و افراد زیادی در آنجا ساکن هستند. بنابراین اگر به هر دلیلی نمی خواهید زمین خریداری کنید ولی به دنبال اقامت در این منطقه هستید؛ می توانید برای خرید مسکن مهر در دماوند اقدام نمایید.

شما می توانید به کمک املاک امرتات، با صاحبان ملک و زمین ارتباط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را از آن ها بپرسید. تنها نکته که باید به آن توجه کنید این است که، زمین هایی را خریداری کنید که در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار داشته باشند. این زمین ها باید از نظر مهندسی، ساختار اصولی و دقیقی داشته باشند تا در آینده به شما ضرری وارد نکنند. بنابراین برای خرید زمین در دماوند و سایر شهرک های اطراف تهران می توانید، به املاک امرتات که سال ها است در این زمینه فعالیت دارد؛ مراجعه نمایید.

املاک امرتات

سوالات متداول

  • آیا سرمایه گذاری در املاک دماوند، مناسب است؟

بله. امروزه با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، باید به فکر سرمایه گذاری در بخش املاک و خانه بود. دماوند نیز که در نزدیکی پایتخت قرار دارد، گزینه ی مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد.

 برای خرید زمین در دماوند از چه طریقی می توان اقدام کرد؟

اگر قصد خرید زمین دارید، املاک امرتات بهتری گزینه برای شما خواهد بود. چرا که سال ها است در زمینه فروش زمین در دماوند ، رودهن، مهرآباد، پردیس و سایر شهرک های اطراف تهران فعالیت می کند و تجربه ای ارزشمند در این زمینه دارد. همچنین از طریق این سایت می توانید برای اجاره سالانه ویلا در دماوند نیز اقدام کنید.

پیوستن به گفتگو

5/5 (1 دیدگاه)

مقایسه املاک

مقایسه