amlak emertat

خرید ویلا در مهرآباد، بهترین قیمت فروش ویلا در مهرآباد

شهرک مهرآباد در شمال غربی تهران واقع شده و یکی از مناطق محبوب برای خرید ویلا و سرمایه گذاری محسوب می شود. این منطقه با فضای سبز و آرامش فراوان، جذابیت زیادی دارد. خرید ویلا در مهرآباد به عنوان یک گزینه برای کسانی که به دنبال فرار از شلوغی و آلودگی هوا هستند، بسیار مناسب است. بازار ملک در این منطقه متنوع است و می توانید ویلاهای مدرن و لوکس یا ویلاهای سنتی با معماری زیبا را پیدا کنید. با توجه به امکانات این منطقه، سرمایه گذاری در املاک مهرآباد، می تواند گزینه خوبی باشد. قبل از خرید، حتما از متخصصان املاک امرتات که سال ها است در زمینه فروش ویلا در مهرآباد و سایر شهرک های اطراف تهران فعالیت می کنند؛ مشاوره دریافت کنید.

مزایای خرید ویلا در مهر آباد

خرید ویلا از سالیان دور در بین اشخاص مرسوم بوده است. خانواده های شهرنشین برای رهایی از شلوغی شهر و آلودگی هوا، برای خرید ویلا اقدام می کنند. از مناطق خوش آب و هوایی که برای خرید ویلا مناسب است مهرآباد نام دارد؛ این روزها، خرید ویلا در مهرآباد با قیمت های متفاوت تری انجام می شود. همچنین با توجه به شرایط اقتصادی کشور، بهتر است، پول خود را به درستی سرمایه گذاری کنید، تا در آینده بتوانید به درستی سود ببرید. خرید زمین و ویلا، همواره از گزینه های خوب در انواع سرمایه گذاری می باشد.

برای اطلاع از قیمت فروش ویلا در مهرآباد و مشاهده فایل های جدید می توانید همین الان تماس بگیرید.

09121245112 – 02176529319

پله های ویلا دوبلکس
ویلای دوبلکس
  • مراکز درمانی در مهرآباد

درمانگاه های شبانه روزی مهرآباد، خدماتی نظیر پزشک عمومی، دندان پزشک، داروخانه، متخصصین کودکان، زنان و زایمان، کنترل فشار خون، انجام آزمایشات قند و چربی و… را به خوبی به مردم ساکن در این منطقه ارائه می دهند..

  • مراکز خرید در مهرآباد

از مراکز خریدی که در نزدیکی ویلاهای مهرآباد هستند، می توان به مرکز خرید نارنج، مرکز خرید ملل، فروشگاه اتکا، مرکز خرید مهر و… اشاره کرد. این مراکز، از بهترین مرکز خریدهای مهرآباد هستند.

  • موقعیت جغرافیایی

مهرآباد در شهرستان رودهن دماوند و در استان تهران واقع شده است؛ مهرآباد یکی از دهستان های خوش آب و هوایی می باشد؛ که به علت دارا بودن هوای پاک و منظره ای عالی، ویلاهای بسیاری برای خرید و فروش در این منطقه ساخته شده است.

  • آب و هوای مناسب

آب و هوای این منطقه به دلیل جمعیت کمتری که نسبت به تهران دارد، پاک تر از تهران بوده و کمتر شاهد آلودگی هوا در این منطقه هستیم. به همین دلیل فروش ویلا در مهرآباد یا سایر شهرک های تهران، امروزه رونق پیدا کرده و افراد زیادی به این نواحی مهاجرت می کنند.

اگر به هر دلیلی نمی خواهید برای خرید ویلا اقدام کنید؛ می توانید برای اجاره روزانه ویلا در مهرآباد با بهترین قیمت از طریق املاک امرتات اقدام نمایید.

ویلا و محوطه اطراف آن
ویلا مدرن

راهنمای خرید ویلا در مهرآباد

بی شک برای خرید ویلا در مهرآباد هزینه زیادی را پرداخت خواهید کرد. به همین دلیل کاملا طبیعی است، که بخواهید کیفیت ویلایی که خریداری می کنید، بالا باشد؛ توجه داشته باشید که در زمان خرید ویلا باید به چند مورد دقت کنید تا بتوانید خریدی بی نقصی داشته باشید.

  • همان طور که می دانید کلاهبرداران زیادی، امروزه در بازار مسکن وجود دارند؛ بنابراین در زمان خرید ویلا باید حواستان را جمع کنید تا بتوانید ویلایی که خریداری می کنید ارزش آن به اندازه مقدار پولی باشد که پرداخت می کنید.
  • در هنگام انتخاب و خرید ویلا بهتر است از شرکت هایی که دارای واحدهای طراحی و معماری هستند، خرید خود را انجام دهید؛ تا از لحاظ کیفیت و داشتن استاندارد در ساخت و ساز ویلا مطمئن شوید.
  • از فروشنده، قبل از خرید ویلا، عکس های ساخت ویلا را بخواهید؛ چرا که سازندگانی که ساخت ویلا را به شکل معتبر و اصولی پیش برده اند، از تمامی مراحل ساخت و ساز عکس برداری می کنند؛ با دیدن عکس ها می توانید از مرغوبیت مصالح به کار رفته در زمان ساخت ویلا نیز اطمینان حاصل فرمایید.
  • هرگز گول ظاهر ویلا را نخورید. چرا که امروزه سازندگان کم تجربه قصد دارند با زیباسازی ظاهر و ساخت نمای عالی، کیفیت پایین مصالح را پنهان کنند.
  • وجود پایان کار به معنای تایید ویلا توسط نظام مهندسی سازه است؛ همچنین نقشه ویلا و وجود پرتی کم، نیز در زمان خرید و فروش ویلا در مهرآباد، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

برای مشاهده قیمت خرید ویلا در رودهن کلیک کنید.

دیگر مسائل مهمی که باید در زمان خرید ویلا در مهرآباد به آن توجه کنید به شرح زیر است:

1- بازرسی ویلا

از مهم ترین شرایطی که در زمان خرید باید به آن توجه کنید بازرسی ویلا است؛ بهتر است قبل از خرید، از شرایط خانه اطمینان حاصل کنید تا بتوانید وضعیت خانه را تایید نمایید؛ بهتر است بازرسی را با کمک یک فرد حرفه ای انجام دهید تا از همه لحاظ خیالتان آسوده شود.

 

ویلا با استخر
ویلا استخردار

2- پاکیزگی ویلا

هیچکس قصد ندارد ویلایی را خریداری کند که از لحاظ بهداشت و تمیزی در شرایط خوبی نیست؛ پس بهتر است قبل از خرید شرط کنید که ویلا تا زمان نقل مکان شما به صورت حرفه ای تمیز و عاری از هرگونه آلودگی شود.

3- لوازم خانگی

اگر قبل از خرید ویلا، برخی لوازم خانه مانند کابینت، اجاق گاز و… در ویلا وجود دارد، بهتر است در قرار داد از آن ها نیز یاد کنید؛ هرگز به توافق شفاهی اعتنا نکنید. چرا که امکان دارد در زمان خرید ویلا در مهرآباد و با ورود به ویلا با فضایی خالی مواجهه شوید.

قیمت فروش ویلا در مهرآباد

ویلاهای موجود در مهرآباد دارای طرح ها و اندازه های مختلفی هستند که همین امر باعث تغییر قیمت آن ها شده است. امروزه به علت نوسانات در بازار از درج قیمت ویلاهای مهراباد معذور هستیم؛ اما برای اطلاع از قیمت، بهتر است به املاکی ها و سایت های معتبر مراجعه نمایید.

حداقل قیمت ویلاها در مهرآباد 1.5 میلیارد، 4 میلیارد و… است که تمامی قیمت ها تخمینی هستند. از طریق سایت املاک امرتات می توانید با وارد کردن مشخصات ویلایی که مد نظر دارید و همچنین مبلغی که قصد دارید برای خرید آن بپردازید، تمام ویلاهایی که به خواسته شما نزدیک است را مشاهده نمایید و از بین آن ها ویلای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

 

ویلای مدرن با چیدمان شیک
ویلا مبله لاکچری

خرید ویلا در مهرآباد

قبل از خرید ویلا در مهرآباد به این موضوع توجه کنید که آیا می توانید با بودجه ای که دارید یک ویلا خریداری کنید؟! بعد از اطمینان از دارایی و پس انداز بهتر است، محلی را برای خرید ویلا انتخاب کنید که از همه لحاظ عالی و بی نقص است؛ برای مثال:

  • انتخاب محله ی مناسب

بهتر است قبل از خرید، محله ای که ویلا در آن بنا شده است را بررسی کنید همسایه ها، محیط اطراف، وجود مراکز تفریحی، مراکز خرید و مراکز درمانی را در نظر بگیرید. چرا که این مسائل از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

  • از دلال املاک برای انتخاب ویلا کمک بگیرید

شکی در این نیست که شما می توانید به تنهایی ویلا خریداری کنید. اما بهتر است قبل از خرید، از یک دلال حرفه ای برای تصمیم گیری درست و راهنمایی برای خرید ویلا کمک بگیرید تا در هنگام معامله ضرر نکنید. چرا که این افراد تجربه ی زیادی برای خرید و فروش ویلا در مهرآباد یا سایر مناطق دارند.

  • تمام دارایی خود را به یکباره برای فروشنده رو نکنید.

توجه داشته باشید که فروشنده در قدم اول قصد دارد با روان شما بازی کند تا بتواند ملک خود را با قیمت بالا به فروش برساند؛ اگر از شما درباره مبلغ ویلا سوال کردند، سعی کنید حدود پنج درصد از دارایی خود را از فروشنده پنهان کنید تا بتوانید برای خرید مبلغی بالاتر ارائه دهید تا فروشنده را راضی به فروش کنید.

سخن پایانی

با توجه به موارد گفته شده، می توانید به راحتی برای تهیه ویلا در مهرآباد اقدام کنید. بنابراین اگر قصد خرید ویلا در مهرآباد را دارید؛ می توانید از طریق املاک امرتات که سال ها است در زمینه فروش ویلا در مهرآباد یا سایر شهرهای اطراف تهران همچون رودهن، دماوند، پردیس و … فعالیت می کند؛ اقدام کنید.

املاک امرتات

سوالات متداول

  • خرید ویلا در مهرآباد چه مزایایی دارد؟

از جمله مزایای خرید ویلا در منطقه مهرآباد تهران، می توان به آب و هوای مناسب، قیمت مناسب تر نسبت به تهران، مراکز خرید و دسترسی های مناسب و سرمایه گذاری اشاره کرد.

  • چطور می توانم برای خرید ویلا در منطقه مهرآباد، مشاوره دریافت کنم؟

اگر قصد خرید ویلا یا خرید زمین در مهرآباد را دارید، می توانید از کارشناسان املاک امرتات که سال ها است در زمینه فروش ویلا در مهرآباد فعالیت می کنند؛ اقدام کنید.

پیوستن به گفتگو

0/5 (0 دیدگاه)

مقایسه املاک

مقایسه