amlak emertat

خرید ویلا در دماوند ، بهترین قیمت فروش ویلا در دماوند

یکی از روش های مهمی که برای سرمایه گذاری پیشنهاد می شود، خرید ویلا در مناطق خوش آب و هوا است. از مناطقی که در ایران طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است، می توان به دماوند اشاره کرد. خرید ویلا در دماوند یکی از مطمئن ترین روش ها برای حفظ سرمایه شماست.

خرید یک ویلا در دماوند نه تنها به سود شماست، بلکه به شما کمک می کند تا بتوانید آخر هفته های خود را در یک منطقه خوش آب و هوا سپری کنید. سرمایه گذاری در خرید یک ویلا یا مسکن باید با دانش کافی صورت بگیرد. همچنین باید بتوانید آگاهانه در این مسیر قدم بردارید. ویلاها همیشه از ارزش بالایی برخوردار هستند که سرمایه‌گذاری در آن ها باعث می شود تا به سود بلند مدت دست پیدا کنید. به همین دلیل املاک امرتات سال ها است که در زمینه فروش ویلا در دماوند و سایر شهرهای حومه تهران فعالیت می کند.

شهر دماوند کجاست؟ چه آب و هوایی دارد؟

یک ویلا با حیاط بزرگ و باغچه در دوطرف آن

مزایای خرید ویلا در دماوند

خرید ویلا در دماوند به شما کمک می کند تا از آلودگی هوای کلان شهرها فاصله گرفته و زندگی کاملا متفاوتی را تجربه کنید. می‌دانیم که افزایش بناهای ساختمانی به نوعی مانع ارتباط انسان با طبیعت شده اند. در صورتی که حتی دیگر غروب آفتاب را به سختی می توان دید. به همین دلیل سرمایه گذاری در املاک دماوند می تواند مزایای زیر را به دنبال داشته باشد:

حریم خصوصی 

از با ارزش ترین مزایای زندگی ویلایی و خرید یک ویلا، حفظ حریم خصوصی است. چرا که همسایه ای در دیوار به دیوار شما وجود ندارد که بخواهد امور شخصی شما را زیر نظر بگیرد. می توانید بدون آن که امکانات رفاهی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، از آن ها به بهترین شکل استفاده کنید.

انحصاری

ویلا، خانه مستقل و بدون دیوار مشترک هستند؛ که از ارزش مالی بالایی برخوردار می باشند. در ویلاها، لازم نیست نگران تمام شدن آب باشید، یا نیازی به اشتراک گذاری استفاده و سایر موارد ضروری آن با سایر ساکنین داشته باشید.

اجاره روزانه ویلا در دماوند با بهترین قیمت و همراه با فایل های جدید

شخصی سازی مجلل

ویلاها نمادی از پیچیدگی، تجمل و سبک زندگی منحصر به فرد خواهند بود و بازتابی از زندگی راحت هستند که می توانید خودتان آن را شخصی سازی کنید.

سرمایه گذاری بزرگ

ویلاها سرمایه گذاری بزرگی هستند زیرا شما نه تنها ساختمان را خریداری می کنید، بلکه زمینی که در آن قرار دارد را نیز خریداری می کنید. ارزش زمین در طول زمان افزایش می یابد، بنابراین ارزش ویلا شما در طول سال ها چند برابر می شود و اگر در آینده قصد فروش ویلا در دماوند را داشته باشید، می توانید سود خوبی کسب کنید.

موقعیت اجتماعی مشابه

یک جامعه مسکونی ویلایی، محله ای منحصر به فرد از افراد با موقعیت اجتماعی مشابه شما تشکیل شده است. بنابراین، فرزندان شما با دوستان همفکر با زمینه های مشابه بزرگ خواهند شد.

نگه داری حیوانات خانگی

از مزیت های مهم خانه های ویلایی، عدم محدودیت در نگهداری حیوانات خانگی است. لازم نیست نگران شکایات همسایگان خود، قوانین جامعه مسکن یا محدودیت های فضایی باشید.

ویلای مدرن سه طبقه با سقف شیروانی
ویلا مدرن همراه با استخر

دسترسی های سریع در دماوند

یکی از سوالات رایج افرادی که قصد خرید ویلا در دماوند را دارند؛ این است که دسترسی های سریع به دماوند به چه صورت است؟ بهتر است، بدانید که این شهر در محدوده مرکز ایران واقع گردیده، که دارای محدوده طرح ترافیک زوج و فرد نیست. اگر قصد سفر و خرید ویلا در این شهر را دارید، راهی که دسترسی آسانی، برای شما فراهم می کند، از طریق تهران و قائم شهر است؛ که دماوند در یک کیلومتری آن قرار دارد.

اجاره روزانه ویلا در پردیس با بهترین قیمت و لوکیش عالی

همچنین از دیگر راه های قابل دسترسی آسان می توان به آمل اشاره کرد، که دماوند در ۵۵ کیلومتری آن قرار دارد. پس با دانلود کردن نقشه این شهر می توانید به راحتی به دماوند سفر کنید و با راه های ارتباطی آن آشنا شوید. ایستگاه های تاکسی این شهر نیز دسترسی آسانی را برای شما فراهم می کنند.

موقعیت جغرافیایی شهر دماوند

اگر بخواهیم در رابطه با موقعیت جغرافیایی شهر دماوند صحبت کنیم، بهتر است بدانید که این شهر از جنوب غرب به گیلاوند، از شرق به اصطلک بالا، از شمال به دشتبان و شهرک آویشن، از شمال شرق به احمدآباد، از جنوب به شلمیه و جیلارد محدود گشته است. همچنین تمامی شهرهای تهران، پردیس، لواسان، گیلان، آب سرد، پیشوا، فرون آباد، پاکدشت، ایوانکی، آبعلی، ارجمند، رینه و گزنک در مجاورت این شهر قرار دارند.

شهر دماوند یک منطقه کوهستانی در قسمت جنوبی جبال البرز مرکزی است که حدود ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد. این شهرستان در گذشته جزو مازندران بوده و اکنون جزو تقسیمات کشوری استان تهران محسوب می شود. دماوند در محل پیوستن مرزهای سه منطقه پر اهمیت ایران از جمله ری، قومس و طبرستان قرار گرفته است، که همین امر باعث شده اهمیت این شهرستان دو برابر شود. به همین دلیل است که خرید ویلا در دماوند از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار خواهد بود.

ویلا با معماری جذاب و نمای کرم رنگ
ویلا دو طبقه با نمای چوبی

راهنمای خرید ویلا در دماوند

سرمایه گذاری در خرید یک ویلا از چنان اهمیتی برخوردار است، که نباید بی‌گدار به آب بزنید. به این ترتیب بهتر است، قبل از خرید و فروش ویلا در دماوند راهنمای خرید ویلا را مورد توجه قرار دهید:

 محدوده

ابتدا باید محدوده مورد نظر خود را مشخص کنید. باید در نظر بگیرید که کدام مناطق برای خرید ویلا در دماوند مناسب تر است، که از ارزش بالایی برخوردار می باشد. برای نمونه خرید ویلا در آبسرد دماوند بسیار محبوبیت دارد.

امکانات رفاهی

امکانات رفاهی از مهم‌ترین مسائلی هستند، که در افزایش ارزش ویلای شما تاثیر زیادی دارند. برق، گاز، آب دسترسی آسان به مرکز شهر و مراکز خرید از مهم ترین عوامل در خرید ویلا محسوب می شوند.

کیفیت ساخت ویلا

اینکه در ساخت ویلا از چه مواد و مصالحی به کار رفته باشد، بسیار اهمیت دارد. چرا که کیفیت ویلا، باعث تضمین امنیت ساکنین و حفظ ارزش سرمایه گذاری می شود.

بودجه

یکی دیگر از نکات مهم در خرید ویلا، توجه به بودجه ای است که در اختیار دارید. در ابتدای کار باید مشخص کنید که چه مقدار بودجه می خواهید هزینه کنید.

شهر دماوند از بالا
نمایی از بالای شهر دماوند

قیمت فروش ویلا در دماوند

شاخصه قیمت در زمان خرید و فروش ویلا در دماوند از مهمترین عواملی است که مورد توجه قرار می گیرد. از جمله مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت به شرح زیر هستند:

  • محدوده مکانی
  • میزان عرضه و تقاضا
  • عملکرد بازار املاک
  • چشم انداز اقتصادی
  • جمعیت محدوده مورد نظر
  • اندازه و امکانات
  • زیبایی شناسی
  • پتانسیل نوسازی و سرمایه گذاری

 سخن پایانی 

خرید ویلا در دماوند از بهترین روش ها برای سرمایه گذاری است. این خرید نه تنها باعث افزایش سرمایه شما می شود بلکه به شما این امکان را می دهد تا آخر هفته های خود را در یک منطقه خوش آب و هوا بگذرانید. املاک امرتات با به کارگیری بهترین متخصصین در زمینه فروش ویلا در دماوند، رودهن، مهرآباد و پردیس ، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

املاک امرتات

سوالات متداول

  • خرید ویلا در دماوند چه مزایایی به دنبال دارد؟

از جمله مزایای خرید ویلا در شهرستان دماوند، می توان به سرمایه گذاری بزرگ، حفظ حریم خصوصی و شخصی سازی مجلل، آب و هوای خوب و ….. اشاره کرد.

  • برای خرید ویلا و زمین در دماوند چگونه می توانیم اقدام کنیم؟

اگر قصد خرید ویلا در شهر دماوند را دارید، می توانید از طریق سایت املاک امرتات که سال ها است در زمینه فروش زمین، ویلا و اجاره ی روزانه و سالیانه ویلا در شهرهای دماوند، رودهن، پردیس و مهرآباد فعالیت دارد، اقدام نمایید.

پیوستن به گفتگو

5/5 (1 دیدگاه)

مقایسه املاک

مقایسه