amlak emertat

خرید و فروش ویلا در رودهن

از زیبایی ‌های بی ‌پایان رودهن باخبر شوید! جاذبه‌ ای که دل ‌ها را فریب می ‌دهد، و مناظری که تمام احساسات شما زنده می ‌کنند. ویلاهای زیبا و شگفت ‌انگیز در رودهن، منتظر شما هستند، شهری که باعث آرامش خاطر شما می شود. اگر به دنبال فرار از دغدغه ‌های شهری هستید، خرید ویلا در رودهن و گذراندن تعطیلات در آنجا، بهترین کاری است که می توانید، انجام دهید! چرا که با دسترسی آسان به امکانات رفاهی و فرهنگی، این منطقه بهترین ترکیبی از زندگی شهری و روستایی را به شما هدیه می‌ دهد.

خرید ویلا در شهر رودهن یکی از بهترین انتخاب هایی است که هر فردی می تواند داشته باشد. این منطقه به دلیل موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد باعث شده تا ویلاهای زیادی در آن ساخته شود. نکته جالب درباره این منطقه، این است که، برای فروش ویلا در رودهن هیچ مشکلی نخواهید داشت؛ زیرا به راحتی فروش خواهد رفت. قبل از خرید ویلا در منطقه رودهن، لازم است تا نکاتی را درباره این منطقه و ویلاهای آن بدانید، تا بتوانید با خیال راحت تری تصمیم گیری کنید.

برای خرید ویلا در رودهن و مشاهده فایل های جدید می توانید همین الان تماس بگیرید.

0912124511202176529319

رودهن یکی از شهرهای حومه تهران است. این شهر در دره ای زیبا قرار دارد، که در پی رونق ساخت و ساز، امکانات رفاهی مناسبی در کنار طبیعت زیبا و منحصر به فرد رودهن ساخته شده است،  بسیاری از افراد که قصد خرید خانه در حومه تهران را دارند، به سراغ خرید آپارتمان یا خانه ویلایی در این شهر می روند. جالب است بدانید که، رودهن یکی از قدیمی ترین شهرهای تهران به حساب می آید.

منظره ای سرسبز از رودهن
مزیت های شهر رودهن واقع در شهرستان دماوند

این شهر حدود 30 هزار نفر جمعیت دارد و همواره یکی از گزینه های گردشگری برای ساکنان پایتخت در فصل تابستان بوده است. علاوه بر جاذبه های تفریحی این منطقه، بسیاری از ساکنان پایتخت به دلیل هوای آلوده، تهران را ترک کرده و در این شهر ساکن شده اند.

بهترین قیمت اجاره روزانه ویلا در رودهن

مزایای خرید ویلا در رودهن

ازجمله مزایای خرید و فروش ویلا در رودهن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • طبیعت خاص و چشم نواز
  • پایین بودن بهای زمین
  • پایین بودن هزینه ساخت و ساز
  • نزدیکی به جاده هراز و فیروزکوه
  • هوای خنک و مطبوع در فصل تابستان
  • جاذبه های تفریحی و تاریخی
طبیعت زیبای رودهن یکی از مزایای خرید ویلا در رودهن
اماکن تفریحی رودهن

مرکز خرید در رودهن

با توجه به اینکه شهر رودهن در تمام طول سال و به خصوص در تعطیلات پذیرای مسافران می باشد، به منظور رفاه گردشگرانی که از مناطق طبیعی آن دیدن می کنند، رستوران های با کیفیت و مجللی در این شهر احداث شده است.

رودهن دارای مراکز خرید متعددی نیز می باشد که از جمله آن ها می توان به فروشگاه های زنجیره ای و همچنین بازار روز اشاره کرد که محصولات تازه باغات منطقه نیز در آن به فروش می رسد. بیشتر مراکز تجاری، رستوران ها و فروشگاه های بزرگ در خیابان اصلی این شهر قرار گرفته اند.

راهنمای جامع خرید ویلا در دماوند

امکانات رفاهی در رودهن

با توجه به اینکه جمعیت شهر رودهن روبه افزایش می باشد، امکانات شهری آن نیز رو به رشد است. به همین جهت فروش ویلا در رودهن، رونق پیدا کرده است.  در مرکز این شهر، پارک مرکزی قرار دارد که دارای منظره زیبا، آلاچیق ها، فضای اختصاصی و چند آبشار مصنوعی می باشد.

یکی از بزرگ ترین دانشگاه های آزاد اسلامی در این شهر قرار دارد که حدود 25 هزار دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند. این دانشگاه دارای دو بخش مرکزی و مجتمع می باشد و سالیانه حدود 7 هزار دانشجو از آن فارغ التحصیل می شوند.

نمایی از بالای شهر رودهن
معیار های تعیین قیمت ویلا در شهر رودهن

از جمله اماکن تاریخی و تفریحی این شهر نیز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بقعه متبرک امام زاده محمد تقی (ع) که از فرزندان امام جعفر صادق(ع) می باشند.
  • آستان مقدس امام زاده حمزه (ع) که در شهر آبعلی قرار دارد.
  • آستان مقدس امام زاده روح الله (ع) که در روستای جورد واقع شده است.
  • بقعه متبرک امام زاده هاشم (ع)
  • پل نمیر که بیش از 300 سال قدمت دارد. این پل با نام پل فیروزکوه یا پل زنجیر نیز شاخته می شود.
  • حمام تجرک که قدمت آن مربوط به دوره صفویه می باشد.
  • هتل آبعلی با 90 سال قدمت که یکی از قدیمی ترین پیست های اسکی ایران به حساب می آید. این پیست در ارتفاع 2400 تا 2560 متر از سطح دریا قرار گرفته و از نظر ارتفاع و مساحت شبیه به پیست اسکی توچال می باشد. همچنین این پیست دارای امکاناتی مانند تله کابین، سوارکاری و زمین تنیس است.
  • پیست بین المللی آبعلی
  • کوه بام محمد
  • سادات محله و کریتون
  • دشت سیاه پالاس که به نام دشت لار نیز شناخته می شود.
  • پارک مرکزی که در کنار جاده هراز قرار گرفته و دارای آبشار زیبا می باشد.
  • شهر آبعلی و منطقه مبارک آباد که در مسیر جاده هراز قرار دارد.

قیمت ویلا در رودهن

اگرچه نمی توانیم به طور قطع شهر رودهن را یک شهر ویلایی به حساب بیاوریم ولی می توان گفت این شهر دارای ویلاهای متعددی می باشد که بیشتر آن ها در شمال رودهن قرار دارند. همچنین شهر رودهن به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، برای سکونت دائم بسیار مناسب است.

برای خرید ویلا در رودهن باید توجه داشته باشید که قیمت ویلا در این شهر با توجه به معیارهایی مانند سند، متراژ، امکانات و خیابان و محله ای که ملک در آن قرار دارد، متفاوت است. به طور کلی می توان گفت قیمت یک خانه ویلایی با منظره رو به طبیعت زیبا و دارای امکاناتی مانند سونا، آسانسور، انباری و برق اضطراری به 8 میلیارد تومان می رسد، که البته این میانگین قیمت رو به افزایش می باشد. قیمت باغ در این منطقه نیز بر اساس ویژگی هایی مانند متراژ، موقعیت مکانی، نوع سند، داشتن برق و گاز متفاوت است.

نقشه جغرافیایی رودهن
موقعیت جغرافیایی رودهن

موقعیت جغرافیایی ویلا در رودهن

این شهر در فاصله 30 کیلومتری شرق تهران و در شهرستان دماوند قرار گرفته است. رودهن در شمال با استان مازندران دارای مرز مشترک می باشد و از جنوب نیز به کوه ها و کویرهای ورامین نزدیک است. در شرق این شهر،  ورامین و در غرب آن پردیس و شمیرانات قرار دارد.

این شهر دارای روستاهای متعددی می باشد که عبارتند از: چشمه ها، تجرک بالا، تجرک پایین، تیرک، چناران، هزاردشت، نوده، یلقان دره، مهرآباد، خورین، عباس آباد، چنار، گل آهک، وسکاره، جورد و آردینه. این شهر در طول جغرافیایی 55 و در عرض جغرافیایی 43 و 35 قرار گرفته است. مرز شمالی رودهن از خط الراس کوه های لواسان تا امام زاده هاشم می باشد.

دسترسی های سریع ویلا در رودهن

این شهر به جاده هراز و فیروزه کوه دسترسی آسانی دارد به طوری که هنگام سفر به استان های شمالی می توانید از این شهر نیز دیدن کنید. شهر رودهن 9 کیلومتر از آبعلی و حدود 8 کیلومتر از بومهن فاصله دارد. برای رسیدن به این منطقه می توانید از اتوبوس و تاکسی نیز استفاده نمایید. روش دیگر این است که در میدان نو بنیاد سوار  اتوبوس های آزادراه تهران- پردیس بشوید و به رودهن سفر کنید.

سوار شدن به تاکسی های رودهن در سه راه تهران پارس، ترمینال شرق و ـچهار راه مینی سیتی نیز روش دیگری می باشد که به شما توصیه می شود. اگر مایل هستید به وسیله خودرو شخصی خود به  شهر رودهن بروید، اتوبان های شهید بابایی یا شهید زین العابدین مسیر حرکت شما می باشند.

فروش ویلا در رودهن

حال که با منطقه رودهن در حومه شهر تهران آشنا شدید، و برای اقامت دائم یا گذراندن تعطیلات خود در این منطقه، مصمم شده اید، باید به دنبال یک راه مطمئن باشید تا شما را در خرید ملک راهنمایی کند. املاک امرتات بهترین گزینه برای دریافت مشاوره، خرید و اجاره ویلا در شهرهای مختلف حومه تهران است.

سخن پایانی

املاک امرتات با به کارگیری متخصصین در زمینه خرید و فروش املاک و با سابقه ی بیش از ده سال فعالیت در زمینه فروش ویلا در رودهن و سایر شهرها، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در رودهن می توانید همین الان با املاک امرتات تماس بگیرید.

املاک امرتات

سوالات متداول

  • چرا باید برای خرید ویلا در شهر رودهن اقدام کنیم؟

رودهن که در نزدیکی تهران واقع شده است، یک منطقه خوش آب و هواست که می تواند برای خرید ملک و سرمایه گذاری، گزینه ی مناسبی باشد. این منطقه در حال پیشرفت است و دسترسی خوبی نیز از شهر تهران دارد.

  • برای دریافت راهنمایی برای خرید و اجاره ویلا چه کاری باید انجام دهیم؟

اگر قصد خرید ملک در رودهن را دارید، می توانید از کارشناسان املاک امرتات کمک بگیرید. همچنین اگر از لحاظ بودجه مالی توانایی خرید ویلا ندارید، می توانید برای اجاره روزانه ویلا در رودهن یا خرید مسکن مهر در رودهن ، از طریق همین سایت اقدام نمایید.

0/5 (0 دیدگاه)

مقایسه املاک

مقایسه