amlak emertat

معرفی بهترین مناطق دماوند برای خرید ویلا

معرفی بهترین مناطق دماوند برای خرید ویلا

شهرستان های اطراف تهران به خصوص دماوند، به دلیل داشتن آب و هوای خوب و مناسب بودن قیمت املاک و ویلا، همیشه مورد توجه سرمایه گذاران و خریداران قرار گرفته است. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی بهترین منطقه دماوند برای خرید ویلا یا زمین بپردازیم.

از مناطق جذاب این شهرستان که آن را تبدیل به منطقه ای عالی برای خرید ویلا و مهاجرت کرده، آبشار تیزآب و آبشار آینه رود می باشد؛ می توان این دو منطقه را جزو بهترین مناطق برای خرید و فروش ویلا در دماوند دانست.

سالانه ویلاها و ملک های زیادی در شهرستان دماوند خریداری می شوند، اما منطقه آبسرد را می توان بهترین منطقه دماوند برای خرید ویلا دانست. در این منطقه قیمت املاک و ویلا به صرفه تر از سایر مناطق شهرستان دماوند است.

تاثیر مجوز ساخت در منطقه برای ساخت ویلا

برای انتخاب بهترین منطقه دماوند در هنگام خرید ویلا یا زمین، داشتن پروانه ساخت، سند مالکیت و پایان کار می تواند تا حد زیادی دغدغه های شما را برای سرمایه گذاری و ساخت ویلا کمتر کند. اخذ مجوز ساخت برای زمانی که قصد احداث یک ویلا را دارید، ضروری است و این مجوز قید می کند زمینی که قصد دارید بر روی آن ویلا احداث کنید، از بابت ساخت هیچ گونه مشکلی ندارد و با خیال راحت می توانید اقدام به ساخت ویلا نمایید.

برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از شرایط خرید زمین در دماوند می توانید با کارشناسان مجرب املاک امرتات در تماس باشید.

02176529319  –  09121245112

ویلای دوبلکس لوکس در دماوند

توجه به امکانات رفاهی مانند برق و گاز

پارامترهای زیادی برای خرید ویلا و خانه وجود دارد؛ این پارامترها می توانند برای هر شخصی رتبه بندی مختلفی داشته باشند، اما توجه به تمام موارد اهمیت زیادی در هنگام خرید خانه دارد، چرا که می توانند مستقیما بر روی خرید شما تاثیر بگذارند.

توجه به امکانات رفاهی ویلا اهمیت زیادی دارد و این که کدام امکانات اولویت دارد کاملا بستگی به نیاز خریدار ویلا دارد.  بنابراین بهتر است لیستی از امکانات رفاهی مد نظر آماده کنید و در هنگام بازدید از ویلا تمام آن ها را در نظر بگیرید. بعد از توجه به موقعیت ویلا و بررسی تمام زوایای آن باید به امکانات رفاهی مانند برق و گاز توجه کنید.

داشتن کنتور آب، برق و گاز اهمیت زیادی دارد. حتما اطلاعاتی از مجزا بودن کنتور ها به دست آورید و در صورتی که کنتور جدا نبود حتما نحوه محاسبه هزینه آن را جویا شوید.  بررسی این موضوع می تواند برای انتخاب بهترین منطقه دماوند و خرید ویلا با امکانات مناسب به شما کمک کند.

چرا خرید ویلا در دماوند بهترین گزینه است؟

یکی از شهرستان هایی که در کنار نهر و رودخانه های دائمی قرار گرفته است، شهرستان زیبا و خوش آب و هوای دماوند می باشد. جاذبه های گردشگری این منطقه موجب شده تا خریداران زیادی را به فکر خرید ملک و ویلا در این منطقه بیندازد.

در شهرستان دماوند ویلاهای مدرن و کلاسیک زیادی وجود دارند که می توانند گزینه ای عالی برای خریدارانی باشند که تصمیم به خرید ویلا در بهترین منطقه دماوند دارند‌. پیست اسکی از مهم ترین جاذبه های توریستی و گردشگری شهرستان دماوند است که یک تفریگاه عالی در فصل زمستان می باشد.

ویلای استخردار لوکس در دماوند

معرفی مناطق محبوب دماوند | بهترین شهرک های دماوند

دماوند دارای روستاهای محبوب بسیاری می باشد که در ادامه به بررسی بهترین منطقه های دماوند می پردازیم.

1- گیلاوند

گیلاوند دماوند یکی از مناطق بزرگ و آپارتمانی نشین دماوند است که گزینه ای عالی برای خریداران و سرمایه گذاران ویلا به شمار می رود. در این منطقه می توانید ویلاهای مختلف با کاربردهای متفاوت را مشاهده کنید و مطابق با بودجه و امکاناتی که مدنظر دارید اقدام به خرید کنید.

قیمت ویلا در این منطقه بسته به متراژ، امکانات ویلا و قرارگیری در کنار امکانات رفاهی متغیر است و می توانید متناسب با بودجه خود ویلای مناسب خود را خریداری کنید.

گیلاوند یکی از بهترین منطقه های دماوند برای ساکنین پایتخت است، چرا که این منطقه آب و هوای بی نظیری دارد؛ به خصوص برای افرادی که می خواهند از شلوغی، ترافیک و هوای آلوده تهران دور شوند، مناسب ترین گزینه است و برای زندگی دائمی نیز می تواند نسبت به سایر مناطق دیگر بهتر باشد.

2- آبسرد

آبسرد به عنوان بهترین منطقه دماوند، در بخش شرقی این شهر قرار دارد که دارای امکانات شهری فراوانی می باشد. ملک های ویلایی زیادی در این منطقه ساخته شده اند که دارای امکانات زیادی از جمله آب خانگی، کنتور گاز، برق خانگی، اینترنت و خطوط تلفن فعال و … می باشند.

فول امکانات بودن ویلاهای این منطقه موجب شده نظر خریداران ویلا به این منطقه از شهرستان دماوند جلب شود. آبسرد بافت شهری دارد و خانه های آپارتمانی در این منطقه به وفور دیده می شوند.

برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از شرایط  اجاره روزانه ویلا در دماوند می توانید با کارشناسان مجرب املاک امرتات در تماس باشید.

02176529319  –  09121245112

3- آینه ورزان

آینه ورزان در ۶۰ کیلومتری شرق تهران قرار دارد. آینه ورزان یک روستای خوش آب و هوا از توابع آبسرد می باشد که در ۱۷ کیلومتری شهرستان زیبا و خوش آب و هوای دماوند قرار دارد.

این روستا دارای آبشار زیبایی می باشد که به کشاورزی روستا رونق بخشیده و این منطقه را تبدیل به یک روستای حاصلخیز و سر سبز تبدیل کرده است. آینه ورزان به عنوان بهترین منطقه دماوند برای خرید ویلا، دارای آب و هوای مناسب و جاذبه های گردشگری زیادی می باشد.

4- جابان

جابان از بهترین مناطق دماوند به شمار می رود که به دلیل داشتن هوای سالم و طبیعت عالی هنوز هم افرادی زیادی ترجیح می دهند این منطقه را برای خرید خانه، ویلا و زندگی انتخاب کنند.

خانه و ویلا های جابان به دلیل قرارگیری در منطقه ای خوش آب و هوا، فروش زیادی دارد و از آن جایی که جابان یک شهر ویلایی نشین است و بافت نو دارد، خرید ویلا در این منطقه می تواند گزینه ای مناسب باشد.

5- خسراوان

خسروان یکی از روستاهای کوهستانی در شهرستان دماوند، در استان تهران است که در فاصله 96 کیلومتری تهران، 24 کیلومتری شهر دماوند و 86 کیلومتری گرمسار قرار دارد. از آن جایی که این روستا در کنار یکی از رشته کوه های البرز به نام زرین کوه واقع شده است به کوهروان معروف بوده که بعدها به خسروان تغییر نام داده است.

برای افرادی با بودجه کمتر و مشتاق به حاشیه نشینی مناطقی مانند خسروان و جابان را پیشنهاد می کنیم. تجمع جمعیت در خسروان نسبت به جابان کمتر می باشد و همین مورد باعث جذب افرادی که آرامش محیطی را به شلوغی ترجیح می دهند در روستای خسروان دماوند شده است.

روستاهای دماوند به دلیل خوش آب و هوا بودن و همچنین دسترسی مناسب به امکانات رفاهی و خدماتی، بسیار مورد توجه متقاضیان اجاره سالانه ویلا در دماوند قرار گرفته است.

ویلا با سقفی قرمز در دماوند

جمع بندی

افراد زیادی قصد خرید ویلا، خانه و زمین را برای ساخت ویلا در اطراف تهران دارند و ترجیح می دهند یک شهرستان خوش آب و هوا را انتخاب کنند تا برای مدتی بتوانند از آلودگی هوا و ترافیک تهران دور باشند و در یک محیط آرام و خوش آب و هوا زندگی کنند.

یکی از این شهرستان ها که مورد توجه تهرانی ها قرار دارد، شهرستان دماوند است. خرید ویلا و زمین در بهترین مناطق دماوند به دلیل مناسب بودن قیمت و آرام بودن این مناطق مورد توجه سرمایه گذاران و خریداران ویلا قرار گرفته است.

دماوند مناطق عالی و خوش آب و هوای زیادی برای خرید ویلا دارد و خریداران می توانند مطابق با خواسته خود یک منطقه را برای خرید ویلا انتخاب کنند. در این مطلب به بررسی 5 منطقه دماوند برای خرید ویلا پرداختیم.

املاک امرتات از کادری مجرب و حرفه ای برای ارائه خدمات کمک می گیرد. با استفاده از مشاوره های تخصصی کارشناسان آژانس املاک امرتات می توانید خریدی ایمن را تجربه کنید. با توجه به سرمایه شما ملک هایی مناسب پیشنهاد می شود و راهنمایی های لازم برای خرید ملک مناسب به شما ارائه می شود.

سوالات متداول

1- محبوب ترین منطقه دماوند برای خرید ویلا کجاست؟

از محبوب ترین مناطق دماوند، می توان به  منطقه گیلاوند اشاره کرد که دارای ویلاهای لوکسی می باشد.

2- برای خرید ویلا در دماوند به کجا مراجعه کنیم؟

شما می توانید به آژانس های املاک معتبر نظیر مجموعه امرتات مراجعه کنید.

3- قیمت ویلا در کدام منطقه از دماوند مناسب تر است؟

به طور کل قیمت ویلا در مناطقی نظیر خسروان و جابان مناسب تر است.

4.5/5 (4 دیدگاه ها)

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه