amlak emertat

اجاره روزانه ویلا در پردیس ، مشاهده فایل های ویلای استخردار پردیس

اجاره روزانه ویلا در پردیس

اجاره روزانه ویلا در پردیس، یک گزینه شگفت‌ انگیز برای گردشگران است که به دنبال فضایی آرام و لذت ‌بخش برای تفریح و استراحت هستند. با این امکان، مهمانان می ‌توانند از زیبایی‌ های طبیعت اطراف بهره‌مند شده و تجربه لحظاتی دلپذیر را در محیطی دنج و خصوصی تجربه کنند. ویلای اجاره‌ ای با امکانات مدرن و فضاهای شیک، این امکان را به مسافران می ‌دهد تا از زندگی لوکس در میان آرامش پردیس لذت ببرند. این گزینه برای خانواده‌ ها، گروه‌ های دوستانه یا حتی زوج‌ ها که به دنبال تجربه خاصی هستند، انتخابی عالی است.

سفر کردن، راهی عالی برای فرار از شلوغی و دغدغه های زندگی روزمره و یافتن آرامش از دست رفته است، حتی اگر به مدت کوتاه باشد. سفر و استراحت می تواند، انگیزه و روحیه شما را برای بهبود کیفیت زندگی، دوچندان کند اما ممکن است، برای داشتن سفری لذت بخش در اطراف تهران مانند: پردیس، دماوند و غیره، چالش هایی را برای رزرو کردن یا انتخاب ویلای مناسب داشته باشید. بنابراین ما تصمیم گرفتیم در این مقاله شما را با نحوه اجاره روزانه ویلا در پردیس و اطلاعات مرتبط با آن، آشنا کنیم تا بدون دغدغه، سفری پر از هیجان داشته باشید.

اجاره روزانه ویلا در پردیس                                                             

اگر شما هم اهل تفریح هستید و به دنبال یک جای دنج به دور از شلوغی های شهر می باشید، حتما نیاز به اجاره روزانه ویلا در پردیس خواهید داشت. برای اجاره ویلا استخردار در پردیس، در بهترین منطقه پردیس، با ویو عالی می توانید همین الان با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

برای اجاره روزانه ویلا همین الان تماس بگیرید.

09121245112 – 02176529319

ویلای لوکس با نمای کرم و قهوه ای
ویلای مدرن نوساز

مزایای اجاره روزانه ویلا در پردیس

پردیس در 60 کیلومتری اطراف تهران، قرار دارد و این روزها به پاتوق شهرنشینان تهرانی و افراد طبیعت دوست، تبدیل شده است. گزینه بسیار عالی برای اشخاصی است که می خواهند آخر هفته، اوقات فراغت خود را در ویلاهای پردیس یا مناطق اطراف آن سپری کنند یا افرادی که به دنبال ویلاهای رویایی و خاص هستند که از امکاناتی نظیر: حریم شخصی بیشتر، دکوراسیون داخلی و مبلمان مدرن، سیستم صوتی و تصویری، استخر، جکوزی، میز بیلیارد، سالن ورزشی و سرگرمی، باریکیو، آلاچیق و غیره برخوردار باشد.

احتمالا شما هم می دانید که، اکثر ویلاهای پردیس، از طراحی داخلی و خارجی به سبک مدرن با نور پردازی های بسیار خاص برخوردار هستند. علاوه بر این، برگزار کردن مهمانی ها یا جشن تولدهای خانوادگی یا دوستانه با تعداد نفرات بالا در این اماکن، امکان پذیر است. یکی از مهمترین مزیت هایی که افراد به اجاره روزانه ویلا در پردیس روی می آورند، آب و هوای بسیار پاکیزه و دلپذیر آن می باشد، حتی در فصل گرم سال، نیز هوای خنکی دارد زیرا در مجاورت دشت و کوهستان قرار گرفته است.

از مزیت های دیگر، می توان به دسترسی راحت آن به جاذبه های دیدنی و گردشگری، خدمات رفاهی، مراکز خرید، سینما، پارک، درمانگاه و غیره اشاره کرد. با توجه به مزایای اقامت در پردیس، برخی افراد به دنبال اجاره سالانه ویلا در پردیس هستند.

اجاره و خرید ویلای لوکس دوبلکس
ویلای لوکس

قیمت اجاره روزانه ویلا در پردیس

قیمت اجاره روزانه ویلا در پردیس به فاکتورهای زیادی از جمله: ویلای فلت، دوبلکس یا تریبلکس، متراژ، منطقه، زمان رزرو، طراحی داخلی و بیرونی، امکانات، تعداد اتاق ها و غیره بستگی دارد. بسته به املاک های مختلف، مبلغ اجاره آن ها متفاوت است.

بنابراین، قیمت اجاره روزانه در این منطقه حدودا در بازه 1 میلیون تا 20 میلیون می باشد. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران متخصص ما، تماس بگیرید تا شما عزیزان را راهنمایی کنند.

ویلا دوبلکس در محیطی سرسبز
ویلا لوکس دوبلکس

نکات مهم هنگام اجاره روزانه ویلا

برای اجاره روزانه ویلا در پردیس از طریق یک مشاور املاک مورد اعتماد اقدام کنید زیرا در حال حاضر وب ‌سایت‌ های زیادی در این حیطه فعالیت می‌کنند که مورد تایید مراجع قانونی نیستند. بنابراین، قبل از اجاره ویلا، حتما از اعتبار آن ها اطمینان حاصل فرمائید. مهمترین نکته ایی که باید در نظر بگیرید، عقد قرارداد بین طرفین است، مواردی مانند: تاریخ ورود و مدت اقامت باید در این قرارداد، ذکر شود تا از بروز مشکل و اختلاف احتمالی در آینده، جلوگیری شود.

علاوه بر این، اگر ویلایی که اجاره می کنید، دارای اسباب و لوازمی مانند: ماشین لباسشویی، میز بیلیارد، مبلمان، سیستم گرمایشی، سیستم صوتی و تصویری و غیره است، حتما ویلا را بصورت کامل، بررسی کنید تا از سالم بودن این تجهیزات مطلع شوید که بعدا موجب خسارت برای شما نشود. با رعایت نکات و ترفندهایی که به شما عزیزان ارائه شد، می توانید با خیال آسوده از بهترین ویلاها در پردیس، نهایت لذت را ببرید.

ویلای نوساز با نمای تیره
ویلا نوساز

اصول اجاره ویلا در پردیس

با توجه به موارد ذکر شده، قبل از  اجاره روزانه ویلا در پردیس از اصول و قوانینی که باید رعایت شود، آگاه باشید. در بخش زیر به برخی از این موارد اشاره کرده ایم.

  • به همراه داشتن مدارک شناسایی از جمله: کارت ملی و شناسنامه، امری ضروری تلقی می شود.
  • ایجاد سر و صدا که باعث اذیت همسایگان شود، اکیدا مlنوع است.
  • تعداد نفراتی که از قبل در قرارداد قید شده است، باید در ویلا حضور داشته باشند. حائز اهمیت است، اگر به تعداد نفرات شما کم یا اضافه شد، حتما اطلاع دهید.
  • آوردن حیوانات خانگی، بدون هماهنگی مجاز نمی باشد.
  • در هنگام تحویل دادن کلید، تمامی فضای ویلا، باید تمیز و عاری از هرگونه کثیفی باشد.
  • تمامی تجهیزات از جمله: لوازم برقی، مبلمان و غیره باید سالم باشند، در غیر اینصورت، خسارت باید پرداخت شود.

بهترین محله پردیس برای اجاره ویلا

بهترین محله پردیس فاز یک می باشد، به بافت قدیمی شهر، تعلق دارد و از امنیت بیشتری برخوردار است. زیرا اکثر ساکنین قدیمی در این منطقه حضور دارند. حائز اهمیت است، قیمت این منطقه بسیار گران تر از سایر مناطق می باشد. دومین منطقه ایی که مورد تایید افراد زیادی قرار گرفته است و از تراکم جمعیت بسیار پایینی برخوردار است، فاز دو و سه می باشد.

قیمت های جدید خرید ویلا در پردیس

در واقع، ویلاهای این منطقه، طراحی داخلی و بیرونی مدرنی دارند و در متراژهای بسیار بالا ساخته شده اند. علاوه بر این، به امکانات رفاهی بی شماری مانند: سینما، پارک، باشگاه، مساجد، مراکز خدمات و درمانی، مجتمع های خرید و مراکز تفریحی دسترسی دارند.

کلام پایانی

در سال های اخیر، شهر پردیس برای اقامت آخر هفته ها، مورد استقبال افراد زیادی جهت برگزاری، دورهمی های دوستانه و خانوادگی، قرار گرفته است؛ زیرا از خوش آب و هواترین مناطق اطراف تهران به حساب می آید و از امکانات رفاهی بسیار مناسبی برخوردار است. بنابراین اگر تصمیم دارید، ویلایی در بهترین منطقه پردیس اجاره کنید و سفری فراموش نشدنی برای خود و همراهانتان فراهم کنید، برای اجاره روزانه ویلا در پردیس، به املاک امرتات مراجعه کنید. اگر هرگونه سوالی در مورد: قیمت، نحوه اجاره، رزرو و غیره دارید، می توانید به راحتی از کارشناسان راهنمایی بگیرید.

املاک امرتات

سوالات متداول

  • از طریق املاک امرتات می توان ویلای استخردار با قیمت مناسب اجاره کرد؟

بله، شما از طریق همین سایت می توانید به راحتی برای اجاره روزانه ویلاهای استخردار در پردیس با بهترین قیمت اقدام کنید. پس از مشاهده فایل های ویلای پردیس، می توانید با کارشناسان تماس گرفته و از قیمت ها مطلع شوید.

  • مزایای اجاره ویلا در پردیس چیست؟

از جمله مزایای اجاره ویلا در منطقه پردیس می توان به، آب و هوای مناسب، قیمت مناسب، جمعیت کم نسبت به شهر، نزدیکی به تهران و مراکز رفاهی و تفریحی آن اشاره کرد.

0/5 (0 دیدگاه)

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه